Tuesday 28 January 2014

Proces tehnologic de executie al zidului de sprijin de debleu

Proces tehnologic de executie al zidului de sprijin de debleu
   
- Zidul de sprijin de debleu se executa pe tronsoane alternative de 5 m lungime.
- Sapaturile pentru tronsoanele zidului se vor executa cu sprijiniri.
- Nu se vor tine sapaturile deschise; betonul de fundatie se va turna bine vibrat, aderent la peretii gropii de fundatie.
- Demontarea sprijinirilor se va face pe masura executarii betonarii
- Nu se va trece la saparea tronsonului urmator, decat dupa terminarea completa a tronsonului adiacent anterior.
- Betonul de elevatie vibrat, se va turna in continuarea betonului de fundatie fara a se crea rast de separatie.
- Concomitent cu acestea se va executa drenul din spatele zidului.
- Evacuarea apelor din spatele zidului se va face prin barbacane din tuburi din P.V.C. Φ110mm.
- Pe tot timpul executiei lucrarilor, zona de lucru se va marca cu parapeti de semnalizare si dirijare a circulatiei asigurandu-se vizibilitatea atat ziua cat si noaptea.
- Se va respecta “instructia Nr. 931/3143 din 1975 a M.I. si M.T.Tc” privind semnalizarea lucrarilor de drumuri si “Normele departamentale de protectie a muncii ale M.T. 1969”

Proces tehnologic de executie
  • Zidul de sprijin de rambleu se executa pe tronsoane alternative de 5 m lungime.
  • Sapaturile pentru tronsoanele zidului se vor executa cu sprijiniri.
  • Nu se vor tine sapaturile deschise, betonul de fundatie se va turna bine vibrat, aderent la peretii gropii de fundatie.
  • Demontarea sprijinirilor se va face pe masura executarii betonarii.
  • Nu se va trece la sapatura pentru tronsonul urmator decat dupa terminarea completa a tronsonului adiacent anterior
  • Betonul de elevatie, vibrat se va turna in continuarea betonului de fundatie fara a se creea rost de separatie.
  • Evacuarea apelor din spatele zidului se va face prin barbacane cu tuburi din P.V.C. Φ110mm.
  • Pe tot timpul executiei lucrarilor, zona de lucru se va marca cu parapeti de semnalizare si dirijare a circulatiei asigurandu-se vizibilitatea atat ziua cat si noaptea.
  • Se va respecta “instructia Nr. 931/3143 din 1975 a M.I. si M.T.Tc” privind semnalizarea lucrarilor de drumuri si “Normele departamentale de protectie a muncii ale M.T. 1969”

No comments:

Post a Comment